پیش بینی وضغیت بازار آهن بعد ازتحریم های نیمه دوم آبان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

پیش بینی وضعیت بازار آهن بعد از تحریم های نیمه دوم آبان

وضعیت بازار آهن در چند ماه گذشته دچار نوساناتی شد که یکی از دلایل اصلی آن نوسانات شدید دلار بود که همچنان ادامه دارد.این موضوع بر روی بسیاری از معاملات بازار تاثیر مستقیمی دارد.به طوری که موجب شده ضرر و زیان در معاملات بیشتر دیده شود.این نوسانات بازار،فقط شامل بازار آهن نشده بلکه به بازار فولاد و مسکن نیز منتقل شده است.

ادامه مطلب

 در چنین بازاری فروشندگان و خریداران تمایلی به انجام معاملات در بازار نشان نمیدهند.همچنین،تولیدکنندگان نیز تمایلی به تولید محصولاتشان با توجه به شرایط فعلی بازار که مدام در حال نوسان است، و همچنین به خاطر احتمال ضرر و عدم کسب سود،ندارند.

در چنین شرایطی با توجه به موضوع تحریم های 13 آبان که بسیار همه گیر شده،بسیاری از کارشناسان و صاحبان بازار نظرات متفاوتی در این زمینه دارند.

عده ای بر این باورند که این تحریم ها تاثیری در اقتصاد کشور نخواهد داشت.زیرا امریکا تا بحال از تحریمهایش علیه ایران هیچ کوتاهی نکرده و اوضاع وخیم تر نخواهد شد

اما برخی نیز مخالف این باور هستند.این افراد اعتقاد دارند وجود تحریم های نفتی موجب میشود تا منابع اولیه در کشور کاهش یابد و این امر موجب افزایش قیمت ها و دیگر اتفاقات گردد.البته که نمیتوان گفت که این تحریم ها هیچ تاثیر منفی در بازار نخواهد گذاشت.

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162