کاهش عرضه ورق سیاه

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

کاهش جهانی عرضه ورق سیاه

توليد كننده هاي ورق سیاه تركيه در آغاز فروش سهميه هاي ماه جاری خود ، مجددا قيمت ورق سیاه را افزايش دادند. با وجود تقاضای مناسب در اروپا برای ورق سیاه ترکیه ، انتظار مي رود مشتريان داخلي دوباره تقاضاهاي جديد برای خرید ارائه نمايند. از سوی دیگر نوسانات قیمتی ورق سیاه در بخش واردات نیز به چشم میخورد. انتظار می رود بازار کلاف گرم ترکیه طی چند هفته آینده به دلیل خريد اروپايي ها همچنان رو به رشد باقی بماند ؛ همچنين طبق آمارهای به دست آمده ، افزایش قیمت ورق سیاه در چین غیرممکن نیست. شاخص قیمت ورق سیاه صادراتی چين با افزايش ۱٫۱۱ دلار نسبت به قبل به ۵۹۳٫۹۴ دلار FOB رسید در صورتی که چنين قيمتي براي خريداران خارجي غير عملي است و محدوده ۵۹۰ تا ۵۹۵ دلار قابل مذاكره براي طرفين است.

 news-varaghsiah-13961206

ادامه مطلب

نبض نوسانات قیمت در بازار هند با شیب ملایم تری در حرکت است . صادر كننده هاي ورق سیاه هند در بازارهاي صادراتي هر چند مانند اروپا فعال نيستند اما در بازار داخلي اين كشور تقاضا همچنان قوي است و به دليل عمليات تعميراتي برخي فولادسازها عرضه به بازار محدود شده است. با وجود این تقاضاي ورق سیاه در بازار داخلي هند همچنان مطلوب است به خصوص از سوي نوردكارها و پروژه هاي عمراني و زيربنايي تقاضای بیشتری وجود دارد ، و از آن مهم تر اين كه عرضه به بازار جهانی از سوی هند محدود است.

با توجه به بازارهای جهانی چین و هند و وضعیت قیمتی ورق سیاه می توان پیش بینی کرد که بازار این محصول همچنان با نوسان روبه رو خواهد بود زیرا کاهش عرضه در بازار جهانی از سوی عرضه کنندگان بزرگ ، باعث افت و خیز بخش ورق سیاه در بازارآهن آلات خواهد بود. از این رو بسیاری از کارخانه ها به دلیل مشخص نبودن نبض بازار، اقدام به بستن فروش خود خواهند کرد.

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162