بازار آهن آلات

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

بازار آهن آلات، حساس و لحظه ای

بازار مقاطع در حال حاضر بسیار حساس و لحظه ای شده است، بطوریکه هر عملی می تواند بر این بازار به سرعت و بشدت تاثیرگذار باشد. بارش برف، تنش های سیاسی، تغییر نرخ ارز و یا هر اتفاق بیرونی، از جمله عواملی هستند که می توانند بازار را تحت تاثیر قرار دهند که این تاثیرپذیری برای بازار آهن الات بسیار خطرناک می باشد.

news-ahan961117

ادامه مطلب

در حال حاضر در روزهای پایانی سال جاری بسر می بریم و تامین نقدینگی از سوی دولت عملا متوقف شده است، در این وضعیت کوچک های بازار الک می شوند کسانیکه بدهکار هستند از دور رقابت خارج می شوند. کارخانه های آهن و فولاد بیش از همیشه نیاز به شبکه بانکی دارند که بانک ها هم خودشان در کارشان مانده اند درصورتیکه این وضعیت با یک تنش در بازار داخلی و یا خارجی مواجه شود، چناچه بیش از یک هفته این تنش بطول انجامد می تواند عواقب سنگینی به دنبال داشته باشد.

در حال حاضر بازار اهن آلات در رکود بسر می برد. قیمت آهن آلات در بازار داخلی از هر عاملی تاثیر می پذیرد و این شرایط باعث شده خرید آهن و در کنار آن فروش آهن آلات کاهش یابد. در حال حاضر بدلیل نوسانات موجود در بازار هرروزه شاهد تغییرات در قیمت روز اهن آلات هستیم از قیمت میلگرد و قیمت قوطی پروفیل گرفته تا قیمت تیرآهن و قیمت نبشی و ناودانی و ورق که همگی تحت تاثیر این شرایط هستند. اما سیاست رکود بیشتر از این پاسخگو نیست. دولت می تواند در کنار اوراق قرضه سیستم خرید با اعتبار اسنادی را که سالهاست بسته است را فعال کند به این صورت ضمن خروج بازار از رکود، اطمینان هم به معاملات باز می گردد. 

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162