آخرین اخبار درباره افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بنابر گزارش اقتصادنیوز، نمایندگان مجلس اظهار دارند که پرداخت معوقات مهر و آبان به همراه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در ماه آذر انجام می شود.

ولی اسماعیلی، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ارتباط با افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان گفته که مبلغ 60 میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده است. همینطور تلاشهایی مبنی بر افزایش 30 درصدی مستمری بگیران بهزیستی و مددجویان کمیته امداد در حال اجرا است. همچنین ایثارگران و جانبازانی که میزان درآمد آنها کمتر از 25 درصد است، در دسته افزایش حقوق قرار خواهند گرفت.

حمیدرضا بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در برنامه تلویزیونی در ماه آبان اعلام کرد که معوقات مهرماه بطور علی الحساب به حساب کارمندان و بازنشستگان واریز می شود. همچنین افزود که نیازی نیست که ابتدا قانون بشود و پرداخت برای ماه بعد انجام شود. حقوق مهر ماه علی الحساب پرداخت می شود.

در ماه مهر مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود که با توجه به اینکه مبلغ افزایش حقوق بیشتر شده، زمان اجرایی شدن آن از ماه مهر آغاز می شود.

بابک افقهی، معاون امور مجلس، نیز در این مورد هم نظر بوده و اعلام کرد که پرداختی های علی الحاسب کارمندان و بازنشستگان در مهر ماه انجام می گیرد. او همچنین افزود که بعد از پرداخت علی الحساب مهر ماه، بعد از نهایی شدن رقم دقیق آن، مبلغ مابه التفاوت آن در ماه های بعد پرداخت خواهد شد. 

سید محمدرضا میرتاج الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار دارد که این رقم افزایشی که به جهت ترمیم پرداختیها صورت می گیرد، شاید به طور کامل مشکلات مردم را حل نکند، اما می تواند قسمتی از این مشکلات را حل کند.

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162