ادامه محدودیت های تولید فولاد در چین

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تمدید محدودیت های تولید فولاد چین، محرک قیمت در دوره پس از اتمام زمستان

پس از اینکه استان هبی اعلام نمود کلیه فولادسازان این استان بایستی سطح تولید خود را برای کل سال ۲۰۱۸ بین ۸۵ تا ۹۰ درصد ظرفیت اسمی تنظیم نمایند، دفتر محلی شهر هندان امروز به ۱۸ فولادساز این شهر دستور داد به دلیل عدم تحقق هدف کاهش ذرات معلق و دستیابی به سطح هوای پاک، تا ۳۱ مارس تولید خود را به ۵۰ درصد ظرفیت برسانند. به علاوه، فولادسازانی که به محدوده شهری نزدیک تر هستند مجبور به کاهش تولید خود ۵ درصد بیشتر از سایر فولادسازان میباشند. هنوز جزئیاتی از چگونگی فعالیت فولادسازان پس از این تاریخ اعلام نشده است.

news-foolaad-13961205

 

ادامه مطلب



انتشار این خبر کافی بود تا بازار فولاد چین با روند شدید افزایشی در معاملات امروز روبرو شود. از طرفی، انتشار خبر پیشنهاد حزب کمونیست برای نا محدود ساختن دوره ریاست جمهوری شی جین پینگ باعث شد تا سرمایه گذاران با توجه به سن فعلی ایشان یعنی ۶۲ سال، به ثبات سیاستهای دولت مرکزی حداقل تا ۱۵ سال آینده امیدوار شوند.

نا محدود ساختن دوره ریاست جمهوری بدان معناست که سیاست های توسعه زیرساخت ها و از همه مهمتر ابرپروژه جاده ابریشم همچنان روند اجرایی خود را با قدرت ادامه خواهند داد و تغییری در آنها  ایجاد نخواهد شد. لذا، مصرف فولاد در طی این سال ها همچنان در سطوح بالای خود باقی خواهد ماند.

حال بایستی دید که قدم بعدی پکن در خصوص جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت فولاد در بازار داخلی چه خواهد بود.
  

 

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162