آغاز فرایند مزایده خودروهای وارداتی از امروز

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مزایده_خودروهای_خارجی

از میان بیش از 2249 خودروی وارداتی که سال‌هاست بلاتکلیف در انبارهای گمرک در شهرهای مختلف خاک می خورند، قرار است 1062 خودرو به مزایده گذاشته شوند.
بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنـهاد قیمت نـیز از ایـن طـریق انـجام می شود؛ لذا کلیه شرکت کنندگان در مزایده می توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضای الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

براساس تصمیم دادگاه انقلاب، ۱۰۶۲ خودرو سواری قاچاق از هفتم مهرماه توسط سازمان اموال تملیکی به فروش گذاشته خواهد شد. این خودروها که از سال ۱۳۹۶ و با اتهام جعل در ثبت سفارش در انبارهای گمرک و در محوطه باز نگهداری می‌شدند، سرانجام راهی بازار خودرو می‌شوند.
خودروهایی که در این مزایده عرضه می‌شوند شامل ۶۲ دستگاه لکسوس، ۴۵۹ دستگاه هیوندا، ۱۵۴ دستگاه تویوتا، ۱۸۲ دستگاه کیا، ۱۵۲ دستگاه بی‌ام‌و، ۴۳ دستگاه پورشه، ۸ دستگاه بنز و دو دستگاه نیز بی‌نام است. تمام این خودروها زیر ظرفیت ۲۵۰۰ سی‌سی هستند. این خودروها در انبارهای بوشهر، بندر لنگه، بندر گناوه، تهران، خرمشهر و نوشهر نگهداری می‌شدند.
کارشناسان صنعت خودرو، قیمت این خودروها از یک میلیارد تا ۶ و یا ۸ میلیارد تومان تخمین می‌زنند.

تماس با ما

  • icon
    آدرس :بازارآهن تهران(شادآباد)، بلوار 45متری بهار شمالی،مرکز تجاری پارس فلز،بلوکE،پلاک12
  • icon
    تلفن ۱ : 02166306162 
    تلفن ۲ : 02166246019
  • icon
    موبایل : ۰9128460162
    تلگرام: ۰9128460162